Samen schoenen pimpen

Hey allemaal,
In de vakantie ga je natuurlijk wel eens iets leuks doen met je vriendinnen
maar wat moet je dan doen?
Ga samen schoenen pimpen!!!
Ik heb dit samen met mijn vriendin gedaan en je bent er wel de hele middag lekker mee bezig.

Wat heb je nodig:
  • Schoenen (action)
  • Watervaste stift (action)
  • Potlood (action)
  • Waterdicht spray voor schoenen (action)

 
 
Stap 1:
Bij deze schoenen maak je eerst met potlood het idee op de schoen.
Stap 2:
Daarna kleur je het in met wat je maar wilt, en met welke kleur je maar wilt.
Je kunt het verven zoals bij mijn andere gepimpte schoenen of je doet het alleen met de water vaste stift.
Stap 3:
Spuit de spray over de schoenen en laat dat goed drogen.
 
Wat heb je nodig:
  • Verf (action)
  • Watervaste stift (action)
  • Sponsen (action)
  • Een uitgeprint plaatje/foto zwart/wit (je pc)
 
 
 
Stap 1:
Je knipt de zwarte delen uit je plaatje.
Stap 2:
Je plakt met plakband het plaatje op de schoen waar je hem wilt hebben.
Stap 3:
Stempel nu met je spons het figuurtje op je schoen, gebruik niet te veel verf op je schoen anders komt het onder het plaatje en dan is het niet meer mooi.
Stap 4:
Voeg nog wat leuke dingetjes toe aan het ontwerp zoals bij mij de vlinder en de stipjes op de achter kant en bij de veters.
Tip: Ik heb de veters eruit gelaten, omdat dat leuker stond bij mijn schoen.
Stap 5:
Doe op je andere schoen hetzelfde of doe er net als mijn een leuke quote op.
Stap 6:
Spuit alleen de spray er nog op en laat hem goed drogen.
 

EN SHOW IT BABY!!!

 









Heel veel plezier samen met je vriendin en maak er iets moois van.
SUCCES !!!!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket