T-shirt pimpen

Hey allemaal,

Ik was vorige week nog niet klaar met me minion schoenen en toen kwam me moeder al weer aan met een oud shirt van me vader die ik mocht gebruiken voor een projectje.

Vandaag heb ik weer genoeg inspiratie opgedaan om er iets super gaafs van te maken.
Wat je nodig hebt:
  • Shirt (action/vader)
  • fruit (appels/peren/citroen/mandarijn)
  • groente (komkommer/paprika/enz...)
  • textielverf (hobbywinkel)
  • mes/snijplank
  • stof schaar
  • spons
  • wit blaadje
  • karton (van een oude doos)

Let's begin

Stap 1:
Knip je shirt in de vorm die jij leuk vindt. Ik heb gekozen voor een soort ronde crop top met lage hals en lage arm gaten.

Vouw hiervoor je shirt dubbel:

Knip de vormen hoe jij die mooi vindt, je kunt het altijd nog verder knippen dus begin niet te gehaast.
 
Begin zo en ga dan verder als je wilt:
 
Stap 2:
Vouw nu je shirt dubbel op de volgende manier:     
 





















Knip dan in een half rondje de vorm van de onderkant van je shirt ,zoals je op de rechter foto ziet. Begin hier ook rustig met een klein stukje en als je hem dan korter wil knip je er gewoon meer af.
 
Stap 3:
Als je tevreden bent met de vorm van je shirt kun je beginnen met het fruit door midden te snijden.
 
Leg nu je shirt strak op de tafel. Doe in het shirt karton zodat de verf niet door kan drukken. En beginnen maar!!



 
Stap 4:
Doe met de spons de verf op het fruit en druk het fruit dan even op een wit vel papier zodat de overige verf er vanaf is. Druk nu het fruit op het shirt en zie het resultaat!!
 

 
Gebruik veel of weinig kleuren.
Gebruik veel of weinig soorten fruit.
Gebruik een patroon of doe het random.



 
Laat het shirt goed drogen!!
Trek het shirt aan!!
Nu ben je weer zomer proof!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen