Artez opdracht 2

Hey allemaal,
Ik ben inmiddels al een stuk verder met mijn opdracht voor Artez.
Ik ben bijna zover om mijn uiteindelijke collectie te maken.
Deze uiteindelijke collectie bestaat uit 5 outfits inclusief make-up en accessoires.

Ik ben bij deze reeks begonnen met het zoeken naar mooie stoffen die we nog thuis hadden liggen.
Het blauwe materiaal wat je ziet is PLA en het zwarte materiaal wat je ziet is ABS.
Dit zijn materialen voor in de 3D-printer.

 
Hierna ben ik verder gegaan met de technische inspiratie.
Hiervoor heb ik metallic kleuren gezocht (deze voorbeeldjes heb ik gehaald bij de gamma).

 
Na dit ben ik de natuurlijke en deels technische kant op gegaan.
Hierbij heb ik een jurk met een uitstraling van hout getekend (links). En ik heb een model met een jasje een shirtje en een broekje van een 3D-geprint materiaal getekend (rechts).

 
Hierna ben ik gaan nadenken over de accessoires. Ik heb gedacht aan een bril met een soort bloemetjes patroon en ringen met bloemetjes en plantjes. Ook heb ik hierbij de oorbellen gemaakt die je in een bericht terug kan zien. Deze zijn gemaakt uit een gerecycled Arizona blikje. Je kunt met blikjes niet alleen oorbellen maken, maar ook ringen, kettingen en armbanden!!
 
 
Ik heb ook een ontwerp gemaakt met de stof suède. Ik ben namelijk gek op suède en dat mocht dus niet ontbreken. Toen ik daarna op internet keek vond ik een vrouw die sierraden maakte met vetplantjes erop (Susan McLeary). Dit idee van haar heb ik deels gebruikt en er daarna mijn eigen twist aangegeven. Zo zie je maar dat je niet alles zelf hoeft te bedenken, maar dat je soms best hulp mag gebruiken.


 
Als laatste ben ik begonnen aan een ontwerp van een shirt met echte vetplantjes met een high waist spijkerbroek. Hoe ik hier mee verder ga weet ik nog niet precies. Hoe hij af is zie je de volgende keer.
 
 
Veel plezier met het bekijken van de rest van mijn blog !!!!
xxx

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen