Nieuwe hobby

Hey allemaal,
ik was van de week in de stad en toen was ik bij de so low.
Een winkel waar ze goedkope dingetjes verkopen.
En ik vond daar iets nieuws en super leuks. Cross stitch Phone case.

Wat heb je hier voor nodig:
  • Een cross stitch telefoonhoesje (so low, via internet)
  • borduurgaren




Stap 1.
Bedenk een leuk idee voor op de achterkant van je hoesje. Deze kun je zelf bedenken maar je kunt ook op internet kijken naar voorbeelden of ze zelfs namaken. Ik heb inspiratie opgedaan door op internet te zoeken naar ''cross stitch alice in wonderland''.
 
Stap 2.
Pak van het draad dat je krijgt bij het hoesje 2 draadjes (dus gebruik niet het hele draad). Knip hier een lang stuk vanaf en maak aan het uiteinde een knoopje. Nu kun je beginnen aan het ontwerp.
 
De stappen waar ik het in heb gedaan:
  1. Zwart voor de omlijning van de kat
  2. Rood voor de strepen van de kat
  3. Wit voor de mond van de kat
  4. Blauw, zwart en wit voor de ogen
  5. Doe nu het licht roze voor de rest van de strepen
  6. Ga nu nog een keer met rood de wenkbrauwen maken zodat ze erop zitten.
  7. Begin nu met het blauwe van de lucht, ik heb een blauw gekocht die veranderd van donker naar licht zodat de kleur niet eentonig zou worden. (hou witte kruisjes over voor de sterren)
  8. Doe als laatste de gele sterren.

 
En dit is dan mijn eindresultaat!!!
Succes en veel plezier.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen