Artez vooropleiding 2

Hoi allemaal,

Inmiddels ben ik klaar met de vooropleiding en heb ik alle vakken afgerond.
Hier zijn uiteindelijk beoordelingen voor gegeven en aan de hand daarvan is er een advies gegeven en heb je toelating kunnen doen.

Voor ruimtelijke vormgeving kregen wij de opdracht om een vorm te maken die te maken had met je hobbies, bezigheden, toekomstplannen ect.
Ik heb gekozen voor het onderwerp dans en heb hiervoor bewegende vormen gemaakt.
Dit heb ik gedaan door geel katoendraad in vloeibaar kaarsvet te dopen en dit vervolgens te verven met glow in the dark verf.
Uiteindelijk heb ik de houtjes nog zwart geverfd waardoor ze in het donker niet te zien waren.

Ruimtelijke vormgeving, beweging
Ruimtelijke vormgeving, beweging

Voor Beeldgrammatica moesten wij een masker maken aan de hand van een afbeelding die wij gekozen hadden. Mijn afbeelding had te maken met een nerd persoon, die allemaal rare gewoontes had.
Zo hield mijn persoon bijvoorbeeld van oorsmeer en was hij 's nachts een superheld, waardoor zijn identiteit geheim moest blijven.
Hieronder is de uiteindelijke foto te zien. Ik heb gekozen voor de grote oren vanwege zijn liefde voor oorsmeer en ik heb hem onzichtbaar gemaakt door het ''vliegengordijn'' en de zonnen bril.

Beeldgrammatica, masker

Van een leraar kreeg ik te horen dat ik meer moest gaan maken met mijn katoendraad in kaarsvet. Vandaar dat ik voor mijn mini tentoonstelling een masker ben gaan maken.
Dit heb ik gedaan door een stenen hoofd te omwikkelen met plastic folie en daarna ben ik het katoendraad in kaarsvet eroverheen gaan leggen.
Dit heb ik laten drogen, daarna eraf gehaald en de binnenkant bedekt met kaarsvet. Uiteindelijk heb ik hem ook weer geverfd met glow in the dark verf en heb hem toen geprobeerd te fotograferen in zowel het licht als in het donker.

Masker in licht

Masker in donker
Uiteindelijk heb ik van al mijn werk een tentoonstelling gemaakt, met hieronder het eindresultaat.




Nu ga ik verder voor de reguliere toelating en daar laat ik later meer over zien.
Tot snel !!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen